Több, mint 100 üzlet országszerte

Szállítási információk


Magyarországi szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 5-7 munkanap. A GLS futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 6 óra között kézbesítsenek. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni.

Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. A GLS Vevőszolgálat szintén munkaidőben, reggel 7 és este 8 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban. Telefon: 06-1-802-0265, E-mail: info@gls-hungary.com, weboldal: http://www.gls-hungary.com.

Magyarországon érvényes szállítási áraink

20.000 Ft alatt 1500.-Ft
20.000Ft felett 0 Ft (INGYENES)
Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák.

Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.

Magyarországon kívüli szállítási feltételek

Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a futárszolgálattal juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 2-10 munkanap. A megrendelés automatikus visszaigazolását követően, a megrendelést követő munkanapon kapnak tájékoztatást a szállítás időpontjáról.

A szállítási díjak országonként eltérőek, azok pontos összegéről a megrendelés során, a szállítási cím megadása és az áruk kiválasztása után, még a megrendelés leadása előtt értesül a vásárló.

Sérült csomag

Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a webshop@amnesia.hu e-mail címen vagy munkaidőben a 06-1-269-2246 telefonszámon.