Több, mint 40 üzlet országszerte
5000felettingyenship 5000felettingyenship

Általános Szerződési Feltételek


  • Üzletszabályzat (ÁSZF)
    A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") határozzák meg a www.amnesia.hu weboldal (a továbbiakban honlap) felhasználásának a feltételeit, illetve a honlapon elérhető szolgáltatást igénybe vevők (továbbiakban: Felhasználó) részére irányadó szolgáltatási feltételeket. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások adják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. Kérjük, hogy az oldal használata előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot!

    A szerződés tárgya

    A szerződés tárgya a www.amnesia.hu weboldalon található webáruház (a továbbiakban AMNESIA webáruház), amelyen keresztül a Szolgáltató termékeit értékesíti, tehát a Szolgáltató valamennyi – a honlapon megjelenített – árucikkének (a továbbiakban: Termék) online adás-vétele. A Termékek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A termékek adatait, jellemzőit a Szolgáltató a legjobb tudomása szerint információk alapján tölti fel, azok valóságtól való jelentős eltérésért felelősséget nem vállal.

    A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely az AMNESIA webáruházon keresztül történik. Az AMNESIA webáruházban történő vásárlásra az "Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény" ("Ekrtv."), valamint. a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (Korm.rendelet) irányadó.

    Az eladó

    Az eladó minden Termék vonatkozásában a BEKK X2 Kft.
    Szolgáltató neve: Bekk X2 Kft.
    Székhely: 1064 Budapest Podmanicky 71.
    Cégjegyzékszám: cg. 01-09-861545/34
    Adószám: 13007887-2-42
    Ügyintéző neve: Molnár Nikolett
    Mobil:06-30-325-70-71
    Telefon: 06-1-269-2246
    E-mail cím: webshop@amnesia.hu
  • Az elektronikus szerződéskötés lépései
    Az AMNESIA webáruházban kizárólag regisztrált Felhasználó vásárolhat Termékeket. A regisztráció során regisztrációs adatlapot kell kitölteni egy létező e-mail cím, vezeték- és keresztnév, nem, születési év és egy jelszó megadásával. A regisztrációval online szerződés jön létre az Ekrtv. 5. § (4) bekezdésének megfelelően. A regisztrációt követően tudja az AMNESIA webáruház a Felhasználónak biztosítani a Termékek vásárlásához, a korábbi vásárlások megtekintéséhez és a megadott adatok módosításához szükséges hozzáférést. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató általános hírlevelet, heti hírlevelet küldjön részére.  A tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha elfelejti a jelszavát, vagy az illetéktelenek számára bármely – nem a Szolgáltatónak felróható – okból hozzáférhetővé válik.Az AMNESIA webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, az alábbiak szerint.

    Az egyes Termékek oldalán választhatja ki a megrendelni kívánt Terméket és darabszámát (az alapértelmezett darabszám 1 db). A Szolgáltató korlátozhatja az egyes Termékekre leadható rendelési mennyiséget. A megrendelés elindításához adja meg a vásárolni kívánt darabszámot, majd kattintson a „kosárba” feliratra. Ezt követően a képernyő közepén a könnyebb áttekinthetőség érdekében felugrik a kosár tartalmát megjelenítő kis ablak. Amennyiben már befejezte a vásárlást, a „tovább a kosárhoz” feliratú gomb megnyomásával juthat el a „kosár tartalma” nézetbe, ahol megkezdheti a megrendelésének véglegesítését. Amennyiben még vásárolni szeretne, úgy a „vissza a kosárhoz” gombbal léphet vissza az egyes termékkategóriákhoz és újabb termékeket helyezhet a kosárba.

    A megrendelés leadása egy ajánlattétel a Felhasználó részéről az adott Termék megvásárlására. A megrendelés elküldéséhez első alkalommal regisztrációra van szükség. Már korábban regisztrált felhasználóként email cím és jelszó beírása után jelentkezhet be, új felhasználóként a megrendelés folytatása kizárólag a regisztrációs felület kitöltése után lehetséges. Regisztrációnál a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező. Az adatok hibás megadása esetén a rendelés teljesítéséért nem vállalunk felelősséget.

    Regisztrációkor először a vevő adatait kell megadni: név, e-mail cím (későbbi login név), jelszó, telefonszám, mobil szám, a hírlevélre vonatkozó nyilatkozat az adatkezelésre vonatkozó nyilatkozat kitöltése, végül egy biztonsági kód beírása, és a „Regisztráció” gombra való kattintás után, a rendelési beállítások következnek. Ezen az oldalon a kézbesítéshez feltétlenül szükséges adatokat kell beírni: számlázási név, számlázási cím, adószám, szállítási név és cím, amennyiben eltér az előzőektől. A „Tovább” gomb megnyomásával a rendelés összesítő oldalra kerül.

    A rendelés összesítő oldalon utoljára áttekintheti a megvásárolt termékeke, illetve informálódhat a rendelési összegéhez tartozó szállítási költségeket is. A termékek, illetve darabszámuk ekkor már nem módosíthatóak. Ekkor ki kell választani, hogy milyen módon kívánják a terméket megkapni: futárszolgálat által vagy személyes átvétellel. A kiválasztás után a rendszer automatikusan hozzáadja a rendelések összegéhez a futárköltséget, illetve a személyes átvételnél a 0 forintot.

    Ha minden feltétel teljesült, a fizetési mód kiválasztása következik. Webáruházunkban bankkártyával (netbankon keresztül vagy személyes átvételnél) és készpénzzel (utánvétnél vagy személyes átvételnél) történő fizetés is lehetséges. FIGYELEM! Amennyiben személyes átvételi lehetőséget választják, abban az esetben ennél e lépésnél mindeképp a készpénzes fizetési módot kell bejelölni! Ellenkező esetben a rendszer tovább megy a netbankos fizetéshez. A fizetési mód kiválasztása és a „Megrendelem” gombra való kattintás után megrendelése beérkezik cégünkhöz.
    A rendelés leadását követően rendszerünk azonnal automatikusan küld egy e-mailt, megerősítést a rendelésben leadott termékek feltüntetésével, a vásárlás összegével és a szállítási költségek feltűntetésével. Személyes átvételnél kérjük minden esetben várják meg kollégánk visszajelzését (AMI NEM AZONOS A RENDELÉS LEADÁSÁT KÖVETŐ AUTOMATIKUS RENDSZERÜZENETÜNKKEL!), mielőtt útnak indulnak a csomagért!

    Felhívjuk minden kedves vásárló figyelmét, hogy az internetes kereskedelemre vonatkozó jogszabályok értelmében, az áru megrendelése egyben kötelezettséget is keletkeztet a termék megvásárlására és átvételére, mivel a szerződés létre jön, ha a kereskedő automatikus visszaigazolását követően egy újabb e-mailben értesíti a vásárlót a megrendelés teljesítéséről, a termék kiszállításának időpontjáról.

    Vételár

    A termékek mellett feltüntetett ár a termék bruttó ajánlati egységára, amely forintban értendő. Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak.

    Rendelési, teljesítési feltételek

    A www.amnesia.hu internetes áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével. A rendeléseket rendszerünk e-mailben automatikusan visszaigazolja. A termékeket külföldre jelenleg nem áll módunkban szállítani!

    A Bekk X2 Kft. a megvásárolt termékeket raktárkészlet függvényében legkésőbb 5-7 munkanapon belül küldi el. Kivéve, ha az adott terméknél más szállítási határidő van feltüntetve. Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését.

    Fizetési feltételek

    Internetes áruházunkban leadott megrendelések a szállítási költséggel együtt legegyszerűbb módon bankkártyával a CIB internetes rendszerén keresztül, vagy akár a személyes átvételnél használva a bank által elfogadott kártyatípusok (mastercard, visa, visa electron) segítségével fizethetők, vagy utánvéttel az áru átvételekor.

    Fizetés netbankon keresztül:

    A CIB Bank által nyújtott biztonságos bankkártyás fizetését alkalmazó webáruházakban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank VeriSign tanusítvánnyal ellátott, 128 bites SSL titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.
    Bővebb információ a bankkártyás vásárlásól a CIB bank weboldalán olvasható.

    Fizetés bankkártyával:

    A megrendelt áru személyesen történő átvételekor a megrendelés összege bankkártyával is kifizethető

    Fizetés utánvéttel:

    A megrendelt áru kézhezvételekor kell a megrendelés összegét kifizetni készpénzben a futárnak.

    Szállítási feltételek

    Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a GLS futárszolgálatával juttatjuk el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 5-7 munkanap. A GLS futárszolgálat munkanapokon, reggel 8 és délután 6 óra között kézbesítsenek. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni.
    Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét). A megjegyzésben feltüntethet egyéb tudnivalókat is a szállítási címmel kapcsolatban (pl. a kézbesítési időtartamtó való munkaidő), illetve feltétlenül adja meg mobiltelefonját a futár számára. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni.A GLS Vevőszolgálat szintén munkaidőben, reggel 7 és este 8 között rendelkezésükre áll a csomagok szállításával kapcsolatban. Telefon: 06-1-802-0265, E-mail: info@gls-hungary.com, weboldal: http://www.gls-hungary.com

    Magyarországon érvényes szállítási áraink

    30.000 Ft alatt 1500.-Ft
    30.000Ft felett 0 Ft  (INGYENES)
    Díjaink a 27%-os ÁFÁ-t tartalmazzák

    Amennyiben valamely megrendelt tételt nem áll módunkban kiszállítani, a szállítási költség a leadott megrendelés összegéhez igazodik.

    Sérült csomag

    Kérjük, hogy a dobozt kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Ha magán a dobozon van egy kis horpadás vagy karcolás, az még nem utal a benne lévő termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük
    haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba a webshop@amnesia.hu e-mail címen vagy munkaidőben a 06-1-269-2246 telefonszámon.
  • Kellék-és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozó feltételek
    A Termékre vonatkozóan a Fashion Days kellék-és termékszavatosságot vállal.Termékszavatossági igény esetén a Termék hibája esetén Ön kijavítást, vagy - ha a kijavítás megfelelõ határidőn belül nem lehetséges - a Termék cseréjét igényelheti, ha a Termékből elérhetõ cseretermék áll rendelkezésre. A Termék hibásnak tekintendő, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal. Ön a hiba észlelésekor késedelem nélkül, azaz legkésőbb a hiba felfedezésétõl számított 2 (két) hónapon belül köteles a hibát a Fashion Days számára a jelen Üzletszabályzatban meghatározott módon közölni. A termékszavatossági igény az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (két) évig érvényesíthető.

    Egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási igény érvényesíthető.

    Elállási jog

    Elállási jog gyakorlásának menete

    Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

    A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e- mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e- mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
    Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e- mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e- mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató jelen ÁSZF-ben feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni.

    A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

    A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
    Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

    Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor. Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának
    adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta.Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével. Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében. Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a
    szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
  • Szavatosság
    Kellékszavatosság

    A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja. Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a

    Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítést
    (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a
    Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

    Termékszavatosság

    Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
    ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

     Jótállás

    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
  • Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
    A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti

    Szellemi tulajdonjog

    Bármi, ami a www.amnesia.hu weboldalon található, beleértve a mikrooldalakat, a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi, vagy az adott szerzői jog és/vagy védjegy tulajdonos kifejezett engedélyével került felhasználásra. Az oldal, vagy mikorooldalak bármely másolása, terjesztése, közvetítése, kihelyezése, linkelése vagy megváltoztatása a Szolgáltató engedélye nélkül szigorúan tilos. A jelen rendelkezések megszegése a szerzői jog,
    védjegyek vagy egyéb szellemi tulajdon megsértésének minősül, amely a Felhasználó polgári vagy büntetőjogi felelősségre vonását vonhatja maga után. Az AMNESIA márkanév és logó a Szolgáltató tulajdona. A Szolgáltató minden ehhez kapcsolódó jogot fenntart magának.
    A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF-et a Felhasználók tájékoztatása mellett, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően az első használat alkalmával válnak hatályossá a Felhasználóval szemben, az ezt követően leadott megrendelésekre vonatkozóan.

    Panaszügyintézés helye, ideje, módja

    A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

    Szolgáltató neve: Bekk X2 Kft.
    Székhely: 1064 Budapest Podmanicky 71.
    Cégjegyzékszám: cg. 01-09-861545/34
    Adószám: 13007887-2-42
    Ügyintéző neve: Molnár Nikolett
    Mobil:06-30-325-70-71
    Telefon: 06-1-269-2246
    E-mail cím: webshop@amnesia.hu

    A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
    A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

    Panasz megtételének jogát az 1997. évi CLV. tv. 2. sz. mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával is előterjesztheti.
  • Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
    Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
    Bírósági eljárás kezdeményezése
    Egyéb

    ÁSZF, árak módosítása A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

    Technikai korlátok

    A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

    Adatvédelmi szabályzat

    Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014. június 13.