Több, mint 100 üzlet országszerte
wintersale wintersale

AMNESIA x Nurture the World // Felelősségvállalás stílusosan


Egy évvel a millenniumi fejlesztési célok elérésére kitűzött határidő előtt az éhezés még mindig az egyik legsúlyosabb társadalmi probléma – naponta közel 16 000 gyermek hal éhen. A Nurture the World elnevezésű, globálisan működő szervezet célja a gyerekek éhezésének enyhítése a világ legszegényebb régióiban. Európában Magyarország az elsők között csatlakozott a kezdeményezéshez, ahol a Nurture the World az AMNESIA márkát választotta partneréül a Nurture póló értékesítéséhez.

2000-ben 189 ENSZ-tagállam kötelezte el magát amellett, hogy 2015-ig véget vetnek a súlyos szegénységnek és éhínségnek; ez az első számú célkitűzés a milleniumi fejlesztési célok között. Bár a súlyosan alultáplált emberek aránya 1990 óta globálisan 23,2%-ról 14,9%-ra csökkent, 870 millió, azaz minden nyolcadik ember még ma is éhezik.

A Nurture the World egy globálisan működő for-profit szervezet, ún. társadalmi vállalkozás. A termékeik értékesítéséből származó bevétel egy részét éhező gyerekek táplálását célzó civil szervezeteken keresztül juttatják el a világ legszegényebb régióiba. A szervezet saját Nurture termékeinek, táskáinak, pólóinak értékestítésén kívül együttműködéseket alakít ki neves nemzetközi márkákkal és designerekkel. Együttműködő partnerei többek között a MIU MIU, amely a PRADA csoport tagja, az H STERN, az Inglot, a Tatuum, a világhírű brazil designer, Carlos Miele, és Francesca Romana Diana. A Nurture the World Magyarországon Prókai Évát és az AMNESIA márkát választotta partneréül.

„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy egy nemes ügyért dolgozó nemzetközi szervezet az AMNESIA mellett döntött, amikor partnert keresett Magyarországon. Sikereink arra inspirálnak bennünket, hogy felelős működésünket kiterjesszük a társadalomra, amelyben működünk" – mondja Prókai Éva, az AMNESIA alapítója és tulajdonosa. „Ez az együttműködés, amelynek keretében egy Carlos Miele által tervezett pólót értékesítünk az AMNESIA üzleteiben és viszonteladóinál, egy hosszú távú elköteleződés kezdete számunkra. Jövőbeni terveink között szerepel helyi ügyeket felkarolni, sikerünkből visszaadni a helyi közösségnek, amelynek ezt a sikert köszönhetjük."

Az AMNESIA több mint egy évtizede áll az önmagáért való szépség, a stílus, a minőség, és a szabad szellem, a nő egyéniségének szolgálatában. Az AMNESIA nő sokszínű, izgalmas, kreatív és érzékeny, akárcsak a márka tulajdonosa, Prókai Éva, aki a márka megalapítása, 2002 óta megérzéseire hallgatva fejleszti, formálja vállalkozását. Az AMNESIA missziója, hogy mindig a megszokott, az elfogadott előtt járjon egy lépéssel – a felelősségvállalás terén is.

Az AMNESIA üzletekben már kapható a Carlos Miele által tervezett Nurture póló. Egy póló megvásárlása 30 főétkezést jelent súlyosan alultáplált malawi gyerekek számára.

„A Nurture the World missziója jó minőségű termékek előállításával és értékesítésével táplálni a világot, és felhívni a figyelmet az éhezés elleni küzdelem fontosságára. For-profit társadalmi vállalkozásként nem adományokból dolgozunk, hanem Nurture termékeket fejlesztünk és értékesítünk, úgy, hogy az a helyi gazdasági fejlődést is elősegítse. Különböző gyártó vállalatokkal való együttműködésben tesszük ezt az Egyesült Államokban, Brazíliában és Európában. Partnereink neves nemzetközi márkák, termékeiket és szolgáltatásaikat pedig világszerte népszerűsítjük" – mondja Monika Jablonska, a Nurture the World alapítója és ügyvezetője. „Igazi öröm számunkra, hogy Magyarország is csatlakozott kezdeményezésünkhöz. Hiszünk abban, hogy az AMNESIA támogatásával sok rászoruló gyemeken segíthetünk majd, magyar iskolákban is. Őszintén remélem, hogy együttműködésünk hosszú távú lesz."